شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
عرضه «اصول تغذيه ورزشي» در فصل كم‌رونق كتاب‌هاي ورزشي

مدير مسوول نشر دستان از تجديد چاپ يكي از اثار اين انتشارات خبر داد و عنوان كرد: استقبال از كتاب‌هاي ورزشي پس از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ،كاهش يافته است.*

عباس تارانتاش در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: «اصول تغذيه ورزشي» عنوان اثري از «فرد برونس» با ترجمه دكتر نورعلي خواجوند است كه با سنجش نيازمندي عموم مردم به اطلاعات هرچه‌بيشتر در حوزه تغذيه، اقدام به تجديد چاپ آن كرديم.

وي افزود: تجديد چاپ اين اثر، با ركود بازار كتاب‌هاي رزشي روبه‌رو شده و ما را بر آن داشته است تا براي چاپ آثار ديگرمان كمي صبر كنيم. متاسفانه فصل تابستان با وجود فرصت مناسب براي افزايش مطالعه، ركود بازار نشر را در پي دارد.

وي از كتاب «اصول تغذيه ورزشي» به منبعي عمومي ياد كرد و گفت: اين اثر علاوه بر مناسب بودن براي استادان و دانشجويان تربيت ‌بدني و علوم ورزشي، به دليل نگارش ساده‌اش مي‌تواند براي عموم مردم علاقه‌مند به سلامتي و مباحث تغذيه نيز موثر واقع شود.

«اصول تغذيه ورزشي» با شمارگان 1000 نسخه و 279 صفحه منتشر شده، اما به دليل عدم ارايه در بازار نشر، بهاي آن هنوز مشخص نشده است. چاپ نخست اين كتاب با بهاي 35000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط