جمعه ۲۵ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۰
هوشنگ مرادي كرماني «پلو خورش» را به كرج مي‌برد

مجموعه داستان كوتاه «پلو خورش»، آخرين اثر هوشنگ مرادي كرماني با حضور نويسنده در يكي ديگر از نشست‌هاي "كارگاه ماه و نگاه" حوزه هنري كرج نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مجموعه داستان كوتاه "پلو خورش" هوشنگ مرادي كرماني با حضور نويسنده و حميد رضا شاه آبادي در يكي ديگر ازنشست‌هاي كارگاه "ماه و نگاه"، روز يكم آذر ماه ساعت 15 در حوزه هنري كرج نقد مي‌شود . 

 مجموعه داستان «پلوخورش» اوايل مردادماه از سوي انتشارات "معين" با شمارگان 5 هزار نسخه وارد بازار كتاب شد و خيلي زود اين كتاب تجديد چاپ شد .

«پلو خورش» 21 داستان از جدیدترین نوشته‌های مرادی کرمانی را در برمی گیرد، داستان‌هایی که مضامین داستان‌هاي آن، در عین آشنا بودن، بسیار جذاب و خواندنی‌اند. 

بلندترین داستان این مجموعه "پلو خورش" نام دارد که نام کتاب از آن برگرفته شده است. مجموعه داستان «پلوخورش» را انتشارات معین در 160 صفحه در قطع رقعی روانه بازار کرده است.

هوشنگ مرادي كرماني در سال 1323 در روستاي سيوچ از توابع بخش شهداد كرمان متولد شد. او نويسندگي را از سال 1347 با مجله خوشه آغاز كرد؛ سپس «قصه‌هاي مجيد» را براي برنامه "خانواده" راديو ايران نوشت . همين قصه‌ها ، جايزه مخصوص "كتاب برگزيده سال 1364" را نصيب وي ساخت . 

از هوشنگ مرادي كرماني تا كنون كتاب‌هاي متعددي منتشر شده است كه برخي از آنها به زبان‌هاي آلماني ، انگليسي ، فرانسوي ، اسپانيايي ، هلندي ، عربي ، ارمني ترجمه شده. هم چنين 18فيلم تلويزيوني و سينمايي بر اساس داستان‌هاي او به تصوير درآمده است. 

اين نشت در تاريخ ياد شده درحوزه هنري كرج، بين خيابان مطهري و ميدان نبوت، خيابان ميلاد 4 ، شماره 35 برگزار مي‌شود.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها