سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
زندگينامه مسي در نمايشگاه مطبوعات

کتاب «زندگی نامه لیونل مسی» نوشته لوکا کایولی با ترجمه ایوب دهقان کار نخستین مجلد از مجموعه «ورزش و آینده» که به زندگی و حیات ورزشی ستاره های جهان می پردازد از سوی انتشارات خبر امروز و با همکاری کتیبه زرین منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) برای نخستین کتاب زندگینامه «لیونل مسی» ستاره فوتبال جهان در ايران ترجمه و منتشر شده است که در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه موسسه «خبر» عرضه می شود.
لیونل مسی در نمایشگاه مطبوعات برای نخستین کتاب زندگینامه «لیونل مسی» ستاره فوتبال جهان در کشور ترجمه و منتشر شده است که در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه موسسه «خبر» عرضه می شود. 
این مجموعه که زیر نظر علی آخوندان تولید می شود، برای نخستین بار زندگی نامه یک ستاره ورزش جهان را ترجمه و روانه بازار نشر کشور می کند. 
«ليونل مسي» فوتباليست فوق ستاره اي است كه طي يكي دو دهه اخير همه چيز را در فوتبال جهان به خود اختصاص داده و اگر مي‌توانست با تيم ملي آرژانتين به افتخار دست يابد، آنگاه در 24 سالگي بدل به بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان مي‌شد. ولي افسوس كه آرژانتين مانند تيم‌هايي نظير اسپانيا، آلمان يا هلند و اروگوئه صاحب يك دو جين از رده‌هاي برتر فوتبال جهان نيست كه در كنار «ليونل مسي» بتوانند سرنوشت جام‌هاي بين‌المللي را به خود اختصاص دهند. 
کتاب «زندگی نامه لیونل مسی» در 300 صفحه با قیمت 10هزار تومان منتشر شده که در نمایشگاه مطبوعات عرضه می شود. هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از سوم آبان به مدت یک هفته در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 حبيب‌الله نيك‌نژاد، روزنامه‌نگار و مترجم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها