یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
رويش شماره‌هاي جديد «جوانه» در نهمين جشنواره رشد

«جوانه» از جمله نشريات دفتر انتشارات كمك آموزشي رشد به شمار مي‌آيد كه شماره‌هاي 33 و 34 آن به موضوع كتاب و كتابخواني اختصاص دارد. اين نشريه در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره «كتاب‌هاي آموزشي رشد» در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.-

محبت‌الله همتي، كارشناس آموزشي دفتر انتشارات كمك آموزشي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در اين باره اظهار كرد: مخاطبان در اين شماره از نشريه «جوانه» با فعاليت‌هاي معلمان و مديران مدارس سراسر كشور كه با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني در ميان دانش‌آموزان و غني‌سازي كتابخانه‌هاي مدارس صورت گرفته‌اند، آشنا مي‌شوند.

وي ادامه داد: در بخش ديگري از نشريه «جوانه» گزارشي از هشتمين و نهمين جشنواره‌هاي «كتاب‌هاي آموزشي رشد» با هدف آشنايي مخاطبان با فرآيند فعاليت‌هاي اين جشنواره ارايه شده است.

كارشناس آموزشي دفتر انتشارات كمك آموزشي افزود: مصاحبه‌هاي مربوط به كتاب‌هاي آموزشي و كاربرد آن‌ها كه با صاحب‌نظران و كارشناسان حوزه كتاب‌هاي آموزشي صورت گرفته‌اند و سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان کتابخانه‏ها و کتا‏بداران در اين شماره از نشريه «جوانه» به چشم مي‌خورند.

جشنواره كتاب‌هاي آموزشي رشد ویژه دوره آموزش متوسطه نظري، فني و حرفه‌اي و كار دانش است. اين جشنواره يكشنبه(4 دي) در پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط