یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
گسترش مطالعه مفيد، برنامه اصلی كتابخانه‌هاي عمومي استان ايلام در سال 91

نخستين جلسه شوراي اداري كتابخانه‌هاي عمومي استان ايلام در سال 91روز گذشته (شنبه، 26 فروردين) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي، در جلسه شوراي اداري كتابخانه‌هاي عمومي استان كه در محل اداره كل برگزار شد، مديركل، معاون جديد اداره كل، رؤساي ادارات ستادي و شهرستان‌ها، كاركنان و كارشناسان حضور داشتند.

مديركل كتابخانه هاي عمومي استان در اين جلسه با تقدير از تلاش‌هاي كتابداران و كاركنان در سال 1390، آغاز سال نو را كه از سوي مقام معظم رهبري به نام سال توليد ملي، كار و سرمايه ايراني نامگذاري شد، به كاركنان تبريك گفت و براي آن‌ها در سال جديد آرزوي موفقيت كرد.

مرتضي محمدزاده با اشاره به نامگذاري سال 1391 توسط مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: كتابخانه‌ها بايد براي تحقق رهنمودهاي رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران، حركت كرده، براي فرهنگ سازي و گسترش مطالعه مفيد تلاش كنند.

سپس معاون اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان با ابراز خرسندي از حضور در جمع تلاشگران عرصه فرهنگ در حوزه كتاب و كتابخواني گفت: يكي از شاخص‌هاي توسعه همه جانبه موضوع كتاب و كتابخواني است و ما بايد همواره بيانات مقام معظم رهبري را به ويژه رهنمودهاي ارزشمند معظم له در اجتماع كتابداران سراسر كشور در سال گذشته سرلوحه كارهاي خود قرار دهيم.

در ادامه اين جلسه، رؤساي اداره‌هاي شهرستان‌ها به ارايه گزارش مختصري از عملكرد و اقدامات انجام شده در حوزه كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان خود پرداختند و سپس هر يك از كارشناسان واحدها پيشنهادهاي خود را براي توسعه برنامه‌هاي نهاد عنوان كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها