سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
انتشار فصلنامه «كتاب مهر» با موضوع مديريت نشر

پنجمين شماره فصلنامه تحليلي پژوهشي «كتاب مهر»، ويژه بهار 91 با هدف «مديريت نشر با تاكيد بر توليد كتاب» منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «توليد ملي از منظر صنعت نشر»، موضوع يادداشت نخست شماره پنجم فصلنامه كتاب مهر است.

در بخش‌هايي از آن مي‌خوانيم: «اين شماره از فصلنامه شامل مقالاتي تخصصي در حوزه مديريت نشر كتاب با تاكيد بر مقوله توليد كتاب در ايران است. تلاش شده تا با نگاهي ژرف و برگرفته از دانش آكادميك و در عين حال با رويكردي واقع گرايانه به مسايل پيش‌رو در اين حوزه پرداخته شود، تا از اين رهگذر امكان عارضه‌يابي همراه با ارايه مسير و راهكارهاي اصولي و منطبق بر شرايط وضعيت نشر ايران ميسر شود.»

در بخش پيشگفتار «نقش مديريت عوامل اقتصادي بر توليد كتاب» و در بخش مقالات نيز «ارايه الگوي مطلوب مديريت رسانه با تاكيد بر صنعت نشر»، «تبيين و بررسي خرده‌فروشي اينترنتي در فرآيند توزيع كتاب»، «بررسي روش‌ها و الگوي بهينه‌كاوي (بنچ ماركينگ) در صنعت نشر»، «فروشگاه‌هاي اينترنتي كتاب و تاثير فعاليت مخاطبان بر فروش» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

در قسمت «گزارش پژوهش‌ها» نيز علاقه‌مندان مي‌توانند «مروري بر چالش‌هاي الكترونيك در صنعت نشر» و «مطالعه‌اي در باب فرآيند طراحي جلد كتاب» را مطالعه كنند.

فصلنامه «كتاب مهر» به همت انتشارات سوره مهر، به بهاي پنج هزار تومان و با شمارگان 2هزار و 500 نسخه عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها