پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
نسخه صوتی «پروانه‌ها» براي برای نابینایان و کم‌بینایان

حفیظ‌ الله جلالی، شاعر اهل بیت (ع) شهرکردی، مجموعه اشعار خود با عنوان «پروانه‌ها» را برای نابینایان و کم‌بینایان این شهر در قالب کتاب صوتی ارایه می‌کند._

کتابدار کتابخانه رودکی (نابینایان) شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: جلالی اکنون مجموعه شعر «پروانه‌ها» را با صدای خودش برای استفاده بهتر و مناسب‌تر نابینایان ضبط می‌کند.

اکرم علی‌بابایی ادامه داد: کتاب «پروانه‌ها» که تاکنون بارها تجدید چاپ شده است، مجموعه اشعاری درباره پیامبر عظیم‌الشان اسلام و اهل بیت‌ (ع) است که در قالب غزل سروده شده‌اند.

وی با بیان این‌که کتابخانه رودکی میزبان این طرح است گفت: پس از این‌که کتاب در قالب صوتی و گویا منتشر شد، برای استفاده نابینایان و کم بینایان به سراسر کتابخانه‌های کشور نیز ارسال می‌شود.

علی‌بابایی اظهار کرد: کتابخانه رودکی به عنوان یکی از کتابخانه‌های مستقل شهرکرد از سال 1383 به عنوان زیر مجموعه کتابخانه مولوی فعالیت می‌کرد اما از سال 1389 به صورت مستقل فعال است.

به گفته وی حدود 450 نفر در این کتابخانه عضویت دارند و می‌توانند از هشت هزار عنوان کتاب گویا و 200 عنوان کتاب بریل استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط