دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید در شادگان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان در استان خوزستان از تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، سعیده روشناسان در نشست کمیته نهضت مطالعه گزارشی از كيفيت و كميت برگزاري جلسات، مصوبات و جايگاه مطالعه اين شهرستان در سطح استان ارایه کرد.

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شادگان نیز در این نشست گفت: با توجه به این‌که كتابخانه‌ها يكي از مهم ترين مراكز فرهنگي واطلاع‌رساني به شمار می‌آیند، توجه به كيفيت و كميت خدمات ارایه شده در قالب كتابخانه‌ها ضروري است.

سعید فیوضی ادامه داد: باید راهكارها و پيشنهادهايي توسط اعضاي انجمن‌ها و كميته نهضت مطالعه مفيد در جلسات ارایه و بخش عمده‌ای از مشکلات و ضعف‌های بخش کتابخوانی برطرف شوند.

وی درباره حمايت از طرح‌هاي گسترش و توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني نیز گفت: این طرح‌ها براي هدايت افراد به سمت كتابخواني ضروري است و ترغيب و تشويق افراد و شناسايي خيّران منطقه نیز برای توسعه فضاي كتابخانه‌ها در مراكز دهستان‌هاي پرجمعيت در اولویت قرار دارد.

فیوضی همچنین تشکیل جلسه فوق‌العاده انجمن كتابخانه‌ها و نهضت مطالعه مفيد در نيمه اول تيرماه براي ايجاد برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان را در كتابخانه‌های عمومی شادگان خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط