چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
رونق كلاس‌هاي شعرخوانی و داستان‌نویسی در کتابخانه‌های آبادان

معاون کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان در استان خوزستان از برگزاری کلاس‌های شعرخوانی و داستان‌نویسی همزمان با شروع فصل تابستان در کتابخانه‌های «ثامن‌الائمه» و «فرهنگ» شهر آبادان خبر داد.-

احمدرضا دشت‌افکن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کلاس‌های شعرخوانی جمعه‌ها عصر در کتابخانه ثامن‌الائمه برگزار می‌شود و در آن شعرا و افراد علاقه‌مند به شعرخوانی حضور دارند.

وی ادامه داد: کلاس‌های داستان‌‌نویسی نیز ظهر جمعه در کتابخانه فرهنگ شهر آبادان برپا خواهد شد و نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به حوزه داستان‌نویسی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

دشت‌افکن با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در تیر ماه، گفت: برای این ماه مبارک نیز برنامه‌های مذهبی و معنوی بسیاری در نظر گرفته شده است تا این ایام با معنویت بیشتری سپری شود.

وی اظهار کرد:‌ برنامه‌های قرآن‌خوانی و تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه در دو کتابخانه «حداد عادل» و «ثامن» برای افراد و گروه‌های سنی مختلف پیش‌بینی شده‌اند.

به گفته دشت‌افکن، اکنون کتابخانه‌های آبادان از افراد علاقه‌مند به حوزه کتابخوانی در سه گروه بانوان، آقایان و کودکان در ساعت اداری ثبت‌نام می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط