شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳
محدوديت کتابخانه آیت‌الله کفعمی‌زاده برای برگزاری کلاس‌های آموزشی

مدیر کتابخانه آیت‌الله کفعمی‌زاده زاهدان در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به محدودیت فضای این کتابخانه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی گفت: اگرچه تقاضا برای برپایی دوره‌های‌ آموزشی مختلف در این مرکز وجود دارد اما به دلیل محدودیت فضا، برگزاری کلاس‌های آموزشی امکان‌پذیر نیست._

مینا جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: فضای کلی این کتابخانه 600 مترمربع است که شامل بخش مخزن، سالن مطالعه خواهران و برادران و بخش کودک می‌شود.

وی ادامه داد: کتابخانه آیت‌الله کفعمی‌زاده به عنوان کتابخانه مرکزی شهر زاهدان فعالیت می‌کند و نیازمند فضای بیشتری برای ارایه خدمات کتابخانه‌ای است.

جلال‌زاده با بیان این‌که فصل تابستان فرصت خوبی برای جذب افراد به سمت کتاب و کتابخوانی است، یادآور شد: متاسفانه فضا برای کارهای جنبی و برپایی کلاس‌های آموزشی محدود است و اگرچه بارها با فرماندار، استاندار و حتی شهردار در این زمینه رایزنی شده اما تغییری ایجاد نشده است.

وی اظهار کرد: کتابخانه در مرکز شهر زاهدان قرار دارد و ساختمان شهرداری در پشت این کتابخانه است و باید با موافقت آن‌ها به فضاي كتابخانه افزوده شود.

وی با اشاره به برپایی جلسات ادبی در این کتابخانه عنوان کرد: با تمام محدودیت‌ها، جلسات نقد کتاب و شعرخوانی به صورت محدود و با حضور شاعران و نویسندگان استانی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

کتابخانه آیت‌الله کفعمی‌زاده از سال 1345 فعالیت می‌کند و سه هزار و 200 نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط