شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
نمایش آثار و وصیتنامه شهدا در کتابخانه‌های کنگان

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان در استان بوشهر از تعامل و رایزنی با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نمایش آثار و وصیتنامه‌ شهدای این شهرستان خبر داد.-

احمد کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ‌با رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگان کنگان رایزنی کرده‌ایم تا برای الگوسازی شهدای منطقه برای نوجوانان و جوانان، برنامه‌های مختلفی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: به زودی تمام کتابخانه‌های کنگان به تصاویر شهدا مزین می‌شوند و جملاتی از وصیتنامه آنان به عنوان «شمع راه» در کنار تصاویر قرار داده خواهند شد.

کمالی با اشاره به دیگر اقدامات این دو نهاد، توضيح داد:  به زودی قفسه‌ای مجزا برای نمایش و در اختیار گذاشتن آثار و صیتنامه‌های شهدای شهرستان اختصاص داده می‌شود.

وی اظهار کرد: ایجاد و تجهیز خانه کتابدار در کتابخانه عمومی شهدای هسته‌ای کنگان، یکی دیگر از اقداماتی است که در این شهرستان پیگیری خواهد شد.

کمالی از جذب سه هزار و 200 عنوان کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خبر داد و یادآور شد: این کتاب‌ها اغلب از سوی مردم و خیران حوزه کتابخوانی به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده‌اند.

اکنون چهار باب کتابخانه در شهرهای بنک، کنگان و روستای تنبک در شهرستان کنگان فعالیت می‌کنند و حدود 9 هزار نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط