شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
برپايي نمایشگاه علوم قرآنی در استان هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از رایزنی برای برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان با حضور ناشران کشوری در شهرستان بندر‌عباس خبر داد.-

 حجت‌السلام علی مریدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که هنوز زمان دقیق برپایی این نمایشگاه مشخص نشده است، افزود: نمایشگاه علوم قرآنی استان هرمزگان به احتمال زیاد از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان بندر عباس برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به برپایی کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان اظهار کرد: کلاس‌های قرآنی در اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و کانون فرهنگ مساجد استان همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. 

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» خبر داد و افزود: دی ماه امسال 50 هزار جلد کتاب آموزشی ویژه مدارس در مقطع کودک و نوجوان در قالب نمایشگاه «یاد یار مهربان» در سطح مدارس این استان توزیع خواهند شد. 

مریدی‌زاده با بیان این‌که برپایی نمایشگاه کتاب به صورت ثابت در مرکز شهرستان‌های استان هرمزگان در مرحله رایزنی است، عنوان کرد: نمایشگاه کتاب استانی هرمزگان در صورت توافق با اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، به صورت گردشی در مرکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد. 

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب کشوری در دی ماه امسال با حضور 400 ناشر در شهرستان بندرعباس به مدت یک هفته خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از نویسندگان استانی در حوزه‌های مختلف، از جمله برنامه‌های نمایشگاه کتاب هرمزگان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در پایان به برگزاری «جشنواره رضوی» مهرماه امسال در استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، از جمله بخش‌های جشنواره رضوی در استان هرمزگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط