دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۳
«سوپراستار» هفته آينده كليد مي‌خورد

«تهمينه ميلاني» نويسنده و كارگردان سينما مي گويد: در صورت در اختيار گذاشتن تجهيزات فيلمبرداري از سوي «بنياد سينمايي فارابي»، فيلم سينمايي «سوپراستار» را تا يك هفته آينده كليد خواهم زد. اين فيلم با اقتباس از كتاب «آگوستوس» اثر «هرمان هسه» ساخته خواهد شد.

«تهمينه ميلاني» نويسنده و كارگردان سينما با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: با پيوستن «رضا رشيدپور» به جمع بازيگران فيلم «سوپراستار»، ما اين آمادگي را داريم تا با در اختيار داشتن تجهيزات فيلمبرداري از سوي «بنياد سينمايي فارابي» اين فيلم را كليد بزنيم.

وي تصريح كرد: با توجه به توافقات انجام گرفته قرار است، بنياد سينمايي فارابي تجهيزات فيلمبرداري را تا يك هفته آينده در اختيار ما قرار دهد.
 
«تهمينه میلانی» كارگرداني اين فيلم را با موضوعي اجتماعي و با اقتباسي از كتاب «آگوستوس» اثر «هرمان هسه» بزودي انجام خواهد داد.

پیش از این حضور «شهاب حسینی» در فيلم «سوپراستار» قطعی شده بود.

«آگوستوس» داستان پسري است كه با رسيدن به قدرت و شهرت درگير خودخواهي مي‌شود و «سوپر استار» با اقتباس از اين كتاب، به مشكلات يك هنرپيشه مرد مي‌پردازد.

نكته جالب در مورد «سوپر استار» اين است كه بر خلاف ديگر آثار ميلاني كه وي در آنها به موضوع زنان و دفاع از حقوق آنها مي‌پرداخت، قهرمان اين فيلم، براي نخستين بار يك مرد است كه البته به نظر مي‌رسد اين بار نيز اين قهرمان مرد مورد نقد اين فيلمساز قرار گرفته است.

در فيلم «سوپر استار» برخلاف ساير آثار ميلاني، زنان نقش‌هاي سوم و چهارم را برعهده دارند.

«تهمينه ميلاني» تاكنون فيلم‌هاي «بچه‌هاي طلاق»، «افسانه آه»، «ديگه چه خبر»، «كاكادو»، «دوزن»، «نيمه پنهان»، «واكنش پنجم»، «زن زيادي»، «آتش بس»، «تسويه حساب» و فيلم‌هاي كوتاه «مي‌ترسم پس دروغ مي‌گويم» و «تخت جمشيد» را ساخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط