سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
رتبه نخست چهارمحال و بختياري در تجهيز کتابخانه به بلوتوث سنتر

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهار محال و بختیاری گفت: كتابخانه‌هاي عمومي استان از نظر تعداد بلوتوث سنتر رتبه اول كشوري را کسب کرده است.-

بهروز صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: اکنون 15 باب از كتابخانه‌هاي استان به سيستم بلوتوث سنتر تجهيز شده‌اند و كتابخانه‌هاي عمومي استان در دريافت كتاب موبايل رتبه نخست كشوری را دارند.

وی افزود: در این طرح کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری، هفت هزار نسخه كتاب تبادل کرده‌اند،‌به گونه‌اي كه مراجعان كتابخانه‌ها با ورود به كتابخانه و روشن كردن بلوتوث خود، محتواي اين كتاب‌ها را دريافت مي‌كنند.

صادقی با اشاره به مزایای استفاده از بلوتوث‌سنتر، گفت: تجهيز كتابخانه‌هاي استان به سيستم بلوتوث سنتر با هدف افزايش سرانه مطالعه، استفاده بهينه از زمان و مطالعه آسان‌تر انجام می‌شود.

وی اظهارکرد: معمولا کتاب‌های دیجیتالی، فایل‌های صوتی کتاب و کلیپ‌های تصویری از طریق سیستم بلوتوث سنتر قابلیت ارسال به گوشی تلفن همراه مراجعه‌کنندگان را دارد.

به گفته صادقی، این طرح با هدف ارایه کتاب‌های مفید که مورد تایید نهاد کتابخانه‌های عمومی است و در عناوین مختلف از طریق بلوتوث به تلفن همراه اقشار مختلف و به ویژه جوانان به اجرا در خواهد آمد.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهار محال و بختیاری درباره شیوه کارکرد بلوتوث‌سنترها نیز گفت: اعضا هنگام ورود به محدوده 500 متری کتابخانه مرکزی می‌توانند با روشن کردن بلوتوث تلفن همراه خود کتاب‌های الکترونیکی و فایل‌های فرهنگی دلخواه خود را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط