شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
ریل راه‌آهن کنار می‌رود، کتابخانه ساخته می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان استان قزوین از احداث کتابخانه در پارک لاله این شهرستان خبر داد و گفت: مشکل زمین این کتابخانه که در کنار راه‌آهن این شهرستان قرار دارد و به همین دلیل اجازه احداث آن را نداشتیم، حل شد.-

کلثوم میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: زمین این کتابخانه با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع در پارک لاله شهرستان تاکستان قرار دارد و از سوی اداره شهرداری این شهرستان به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، احداث این کتابخانه در پارک لاله محقق شد. طرح جابه‌جایی راه‌آهن تاکستان به مجلس شورای اسلامی برده شد و با موافقت مجلس،‌ مصوب شد تا دو سال آینده ریل راه‌آهن به منطقه‌ای دیگر انتقال یابد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان افزود: پیش‌بینی می‌شود که کلنگ این کتابخانه در هفته دولت به زمین زده شود. اعتبار نخستین این پروژه را فرمانداری این شهرستان به مبلغ 700 میلیون ريال می‌پردازد.

وی درباره فعالیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بیان کرد: در فصل تابستان سه باب کتابخانه عمومی شهرستان تاکستان کلاس‌های قصه‌خوانی، شعرخوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان را اجرا می‌کند که تاکنون هم از استقبال خوبی از آن‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط