شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
ساختمان آتش‌نشانی،مکان موقت کتابخانه منجیل

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از تعیین مکانی جدید برای اسکان موقت کتابخانه منجیل خبر داد. این ساختمان در اداره آتش‌نشانی سابق شهر منجیل قرار دارد._

اسماعیل جانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد:‌ این مکان که حدود 100 مترمربع زیربنا دارد در هماهنگی با مسوولان شهر منجیل و تا زمان ساخت کتابخانه جدید منجیل انتخاب شده است.

وی افزود: همچنین مقرر شده است در محل سابق کتابخانه نیز یک باب کتابخانه استاندارد ساخته شود.

جانعلی‌پور با بیان این‌که پیگیر مصوبه رییس جمهوری برای ساخت کتابخانه مرکزی در منجیلیم گفت: در مکاتبه با نهاد کتابخانه‌های عمومی مقرر شده است تا منابع اولیه و نیازهای اصلی کتابخانه‌ای تامین شوند.همچنین با اداره فرهنگ و ارشاد استان برای تامین کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه رایزنی شده است.

وی اظهار کرد: اکنون در بخش تامین سخت‌افزار با مشکل روبرو شده‌ایم و امیدواریم مسوولان شهرستان در ستاد حوادث مترقبه و همچنین استانداری، توجه ویژه‌ای به ساخت کتابخانه جدید منجیل داشته باشند.

جانعلی‌پور در بخش دیگر سخنانش از مسوولان اجرایی شهرستان رودبار گلایه کرد و گفت: نحوه برخورد آن‌ها با این موضوع خیلی عادی است، گویی هیچ اتفاقی رخ نداده. در حالی که ما برای ساخت کتابخانه جدید به حمایت و همکاری مسوولان استانی نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ در صورتی که مسوولان شهرستان برای تهیه و تامین منابع و تجهیزات سخت‌افزاری همکاری کنند، پیش‌بینی می‌شود محل موقت این کتابخانه تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسد.

تنها کتابخانه منجیل ساعت 17 عصر دوشنبه، 30 مرداد، آتش گرفت و بیش از 14 هزار نسخه کتاب آن سوخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط