جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
«استراتژی در فرهنگ و رسانه» به بازار كتاب می‌آيد

كتاب «استراتژي در فرهنگ و رسانه» نوشته وحيد خاشعي به‌زودي از سوي دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها منتشر مي‌شود.-

خاشعي، مترجم كتاب‌هاي حوزه رسانه و ارتباطات درباره كارهايي كه اين روزها در دست ترجمه دارد به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: پيش از اين كتاب «مديريت راهبردي در رسانه‌ها از نظريه تا عمل» را ترجمه كردم كه منتشر شد.

وي ادامه داد: همچنين كتاب «خط و مشي‌گذاري فرهنگي در آموزش عالي» نيز عنوان كتابي ديگري است كه از من به‌تازگي منتشر شده است.

مدير گروه رسانه دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به تاليف كتاب «استراتژي در فرهنگ و رسانه» نيز اظهار كرد: انگيزه تاليف اين كتاب به برگزاري كارگاه گروهي در سال 85 و 86 كه توسط وزارت ارشاد برگزار شده بود، برمي‌گردد. 

وي درباره موضوع اين كتاب گفت: نويسنده در اين كتاب تدوين استراتژي در رسانه‌هاي مكتوب، رسانه‌هاي ديجيتال و رسانه‌هاي ديداري و شنيداري شرح داده است.
 
خاشعي همچنين گفت: اين كتاب هم‌اكنون در دست ويراستاري است و دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها آن را در آبان‌ماه منتشر مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها