دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
انتشار 3 کتاب از سوی نشر «پیام نوآور» قم

مدیر انتشارات «پیام نوآور» در استان قم از انتشار سه کتاب ترجمه «البهجته‌المرضیه»، «مقاله‌نویسی» و ترجمه «مبادی‌العربی» در این انتشارات خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در ماه آینده وارد بازار می‌شوند.-

مهدی دهقان‌گلستانی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ترجمه نموداری و ترجمه ساده کتاب چهار جلدی «البهجته‌المرضیه» که برای طلاب حوزه تدوین شده، از سوی سودابه مظفری تدوین شده است و به زودی در شمارگان هزار و 500 جلد به بازار خواهد آمد.

دهقان‌گلستانی گفت: کتاب دیگری با نام «مقاله‌نویسی» از زبان انگلیسی از سوی حسن جهانبان برای دانشجویان ترجمه شده است. نویسنده این کتاب کمک آموزشی «آر.آر. جردن» است. این کتاب در 304 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و قیمت 80 هزار ريال در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

وی به یک کتاب دیگر که از سوی انتشارات پیام نوآور در دست چاپ است، اشاره کرد و گفت: «مبادی‌العربی3» نوشته رسید شرتونی با ترجمه محمود خرسندی، یکی دیگر از کتاب‌های در دست چاپ است که تا سه هفته آینده به بازار خواهد آمد. این کتاب برای طلاب حوزه ترجمه شده و محتوای آن آموزش صرف و نحو عربی است. شمارگان آن هزار و 500 نسخه، صفحات آن 384 و قیمت کتاب 85 هزار ريال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها