سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
کتابخانه‌های بهبهان برای نشست ادبی کوچک‌اند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان در استان خوزستان با اشاره به کمبود فضا برای برگزاری کلاس و فعالیت‌های فرهنگی گفت: محیط و مساحت داخلی کتابخانه‌ها محدود است و نمی‌توان نشست‌های کانون ادبی و کلاس‌های قصه‌گویی و شعرگویی برگزار کرد.-

محمدد فتحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: یکی از کارکردهای کتابخانه‌ها گردهم‌آوری و تجمیع افراد کتابخوان و علاقه‌مند به مطالعه در نشست‌هاست.

وی افزود: در این میان اگرچه بارها از سوی اعضا درخواست داشته‌ایم ولی تاکنون به دلیل محدودیت فضا نتوانسته‌ایم برنامه‌ای بگذاریم.

به گفته فتحی‌نژاد، مسوولان شهرستان می‌توانند با ایجاد تعامل و رایزنی در میان دستگاه‌های مختلف از فضاهای موجود در هر سازمان و نهادی برای اجرای این برنامه‌ها کمک بگیرند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه خبر داد و گفت: در تلاشیم 11 ایستگاه‌ مطالعه را در مکان‌های پررفت و آمد و اداره‌های بهبهان نصب کنیم. 

فتحي‌نژاد افزود: اکنون کارشناسان اداره کتاب‌خانه‌ها از مکان‌های مختلف برای اجرای این طرح نیازسنجی می‌کنند تا بهترین محل‌ها برای این کار انتخاب شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط