یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
«قصه‌های بهشتی» برای بچه‌های ایرانی در راه است

مجموعه «قصه‌های بهشتی»، مجموعه‌ای است که هم اکنون مراحل چاپ را طی می‌کند و قرار است در مهر ماه سال جاری به چاپ برسد. این مجموعه که ترکیبی از متن و تصویر است زندگی ۲۰ پیامبر را به تصویر می‌کشد.

ایبنا نوجوان: مجموعه «قصه‌های بهشتی»،‌ مجموعه‌ای ۲۰ جلدی است که تاکنون ۶ جلد آن برای چاپ آماده شده است. این مجموعه به شیوه کمیک استریپ تولید شده و ناصر نادری، سوسن طاقدیس، شکوه قاسمی‌نیا، زهرا زواریان و مهری ماهوتی نویسندگان این مجموعه هستند. 

مخاطب این مجموعه کودکان ۶تا ۹ سال هستند. این مجموعه که ترکیبی از متن و تصویر است قرار است زندگی ۲۰ پیامبر را به تصویر بکشد که از این مجموعه تاکنون زندگی‌نامه‌ی تصویری حضرت آدم (ع) و پیامبران اولوالعظم آماده شده. در کتاب‌های بعدی این مجموعه قرار است زندگی‌نامه حضرت یوسف (ع)، حضرت سلیمان (ع) و حضرت یونس (ع) نوشته شود. 

مجموعه دیگری که انتشارات مدرسه هم اکنون در حال آماده‌سازی و چاپ آن است، «ستارگات مشرق» نام دارد. این مجموعه در مورد زندگی‌نامه‌ی دانشمندان نامدار ایران‌ زمین است و تاکنون دو جلد از آن به چاپ رسیده که مربوط به زندگی‌نامه‌ی ابوریحان بیرونی و  ابن سینا هستند. سومین کتاب از مجموعه با عنوان گفت و گو با خواجه‌ی توس نوشته‌ی اسفندیار معتمدی تا پایان مهر ماه به بازار کتاب می‌آید. این کتاب در قالب پرسش و پاسخ نوشته شده است. به این نحو که پسر خواجه نصیر از او این دانشمند سوال می‌کند و او در پاسخ به سوالات پسرش زندگی نامه‌ی خود را بیان می‌کند.

این انتشارات در زمینه‌ آموزش نیز دو مجموعه در حال آماده‌سازی دارد. «نیروی‌های ویرانگر طبیعت» از مجید عمیق برای نوجوانان و مجموعه ۱۰ جلدی «آشنایی با منظومه‌ شمسی» از حسن سالاری برای خردسالان، مجموعه‌های آموزشی انتشارات مدرسه هستند. این مجموعه‌ها هم تا پایان مهر ماه به بازار کتاب می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها