پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
نخستین کتاب از مجموعه‌ی قصه‌های زندگی منتشر شد

«قول کبوتر» عنوان نخستین کتاب از مجموعه‌ی قصه‌های زندگی است که به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

ایبنا نوجوان: «قول کبوتر‌ها» نخستین کتاب از مجموعه‌‌ی «قصه‌های زندگی» است که به تازگی به دست موسسه‌ی فرهنگی هنری قدر ولایت، به چاپ رسیده است. این کتاب نوشته شیوا سلامت است و تصویرگری آن بر عهده‌ی علی نامور و مرتضی امین بوده است.

این کتاب مجموعه ۹ داستان برای کودکان است که موضوعات مختلفی دارد. داستان‌های این کتاب درون مایه‌‌های مختلفی دارد و به مسایل مذهبی و ملی می‌پردازد. مخاطب مجموعه‌ی «قصه‌های زندگی» گروه سنی (ب) و (ج) هستند.

در این کتاب می‌خوانید: «مردی در رادیو می‌گفت: این صدای انقلاب است! این صدای انقلاب است! همه‌ی مردم محله با شنیدن این حرف به پشت بام‌‌ها رفتند و از خوشحالی الله اکبر گفتند. بله بچه‌ها، آن روز مردم انقلابی، توانسته بودند رادیو کشور را به دست گیرند و از آن روز به بعد بود که دیگر صدای اذان در کشور ما پیچید و از بلند‌گو ها پخش شد. ما باید قدر این نعمت را بدانیم. کشور ما ایران پر است از این نعمت‌هایی که به برکت انقلاب به دست آمده و شاید ما آن‌ها را فراموش کنیم، ولی مسلمانانی که از خارج از کشور به ایران می‌آیند، بیشتر قدر این نعمت‌ها را می‌دانند. ان شا الله که روزی صدای دعوت خدا از بندگانش، در همه جای دنیا شنیده شود

کتاب ۴۸ صفحه‌ای «قول کبوتر‌ها» با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای دو هزار تومان وارد بازار شده است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط