چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
«عکس فوری» دو روزنامه‌نگار آلمانی در كتابفروشي‌ها ظاهر مي‌شود

کتاب مجموعه داستان «عکس فوری» از مجموعه «قتل در پنج دقیقه» مجموعه‌ای است از داستان‌های کوتاه پلیسی آلمانی که توسط «کارستن کلمان» و «ولف برومل»، دو روزنامه‌نگار آلمانی گردآوری و به قلم ناصر زاهدی به فارسی برگردانده شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب یکی از آثار مجموعه «قتل در پنج دقیقه» است که با رویکرد ژانر جنایی منتشر می‌شوند.
 
نخستین جلد منتشر شده از این کتاب در سری آثار این مجموعه «مار اوکیناوا» نام دارد.

به گفته رهبانی، از مسولان روابط عمومی انتشارت جهان کتاب، هر جلد کتاب از این مجموعه، شامل 20 داستان کوتاه است و مجموعه داستان «عکس فوری» هفته آینده از سوی این انتشارات به چاپ خواهد رسید. 

گردآورنده مجموعه داستان‌های «قتل در پنج دقیقه»، کلمان و برومل دو نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی‌اند که در هامبورگ، وین و لندن فعالیت داشته‌اند. این دو در این مجموعه علاوه بر داستان‌های کوتاه خود، آثار جمعی از داستان‌نویسان آلمانی‌زبان را گرد‌آورده‌اند؛ این داستان‌ها در ژانرهای جنایی و هیجان‌انگیز نوشته شد‌ه‌اند.
 
قتل در اتاق پشتی(الن لانتهالر)، جزیره طوفانی(لئونارد کوپ)، بانوی پیرِ حرف‌نشنو(کارستن کلمان)، عکس فوری(کای پتری)، مُد، جنایت و یک وصیتنامه مزخرف(ولف دپاول)، طلاق دردناک(دیتهلم یانتسن)، عشق واقعی(هانس یاسپر)، شب لعنتی(آریانه دمارینگ) و مرگ بدل‌کار(تویو تاناکا)، نام داستان‌های این کتابند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها