جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
الوندی: مرحله‌ی نگارش «جگر گرگ» تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد

عزت‌الله الوندی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، از پایان یافتن مرحله‌ی نگارش کتابش با نام «جگر گرگ» تا دو ماه آینده خبر داد.

عزت‌الله الوندی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با ایبنا نوجوان، درباره‌ی کتاب «جگر گرگ» گفت: این رمان دومین اثر از یک سه‌گانه است که جلد نخست آن با نام «مرغ هوا» به چاپ رسیده و جایزه‌ی رمان برگزیده‌ی جشنواره‌ی داستان‌های انقلاب را از آن خود کرده.

وی افزود: این داستان در مورد حوادث انقلاب است که به دو دهه پیش از آن بازمی‌گردد و شخصیت‌های داستان نخست در این داستان به عقب بازمی‌گردند. هم اکنون در حال نگارش این کتاب هستم و تا دو ماه آینده آن را به پایان می‌رسانم.

الوندی درباره‌ی سومین قسمت از این سه‌گانه اظهار کرد: تاکنون در مورد سومین بخش از این سه‌گانه به صورت متمرکز فکر نکرده‌ام اما فضای کلی داستان مجموعه سوم هم، مانند دو داستان‌ قبلی در انقلاب می‌گذرد و شخصیت‌های آن به احتمال زیاد ثابت خواهند بود.

نویسنده کتاب «شهر آزاد» گفت: به تازگی طرح اولیه‌ی دو داستان را  کامل کرده‌ام اما هنوز نام آن‌ها را انتخاب نکرده‌ام. نخستین داستان در مورد یک نوجوان بزهکار است که با یک خانواده آشنا می‌شود و این خانواده به او کمک می‌کند تا اصلاح شود و دومین داستان، زندگی نوجوانی است که برادر او قهرمان کشتی است و به المپیک رفته.
 
عزت‌اله الوندى متولد  خرداد 1353 در تويسركان است. او مدرک كارشناسى ادبيات نمايشى دارد و تاکنون آثار زیادی را برای کودکان ایجاد کرده است. «زندگی‌نامه‌ی فردوسی»، «دوباره برمی‌گردی مرد بارانی» و «ایوان بهار» برخی از آثار این نویسنده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها