سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
افتتاح کتابخانه روستایی پیشکمر شهرستان کلاله

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلاله استان گلستان از افتتاح کتابخانه روستایی پیشکمر با زمینی اهدایی از سوی بنیاد مسکن و شهرسازی با اعتبارسه میلیارد و پانصد میلیون ریال،حاصل مصوبات دور دوم سفر‌های ریاست جمهوری، در دهه فجر امسال خبر داد.-

علیرضا مجاهدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،با بیان این‌که ساخت این کتابخانه تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: کتابخانه عمومی روستای پیشکمر شهرستان کلاله با سه هزار و 500 متر مربع مساحت و زیربنای 600 متر، اکنون مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و همزمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد. 

وی با اشاره به احداث کتابخانه عمومی شماره دو شهرستان کلاله، درباره پیشرفت ساخت این کتابخانه گفت: کلنگ احداث این کتابخانه اول خردادماه به زمین زده شد و تاکنون 10 درصد پيشرفت فیزیکی داشته است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلاله استان گلستان افزود: این کتابخانه با 600 متر مربع مساحت و زمینی اهدایی از سوی شهرداری این شهرستان، هفت میلیارد ریال اعتبار دارد.

مجاهدی درباره اهدای زمین برای ساخت کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان گفت: تاکنون با همت اداره کتابخانه‌های شهرستان کلاله چهار هزار و 500 متر مربع زمین از سوی شورا‌ها و دهیاری‌های روستایی این شهرستان برای ساخت کتابخانه‌‌ها اهدا شده است.

وی با اشاره به غیرفعال بودن کتابخانه‌های مشارکتی و روستایی این شهرستان اظهار کرد: کتابخانه مشارکتی در شهر کلاله با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان تا نوروز امسال فعال بود اما اکنون به دلیل در اختیار نداشتن نیروی انسانی، اکنون غیرفعال است. کتابخانه‌‌های روستایی این شهرستان نیز از تیر‌ ماه امسال فعالیتی ندارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط