جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
نگاهی به کارآفرینی و طرح کسب و کار

کتاب «کارآفرینی و طرح کسب و کار» به قلم مهندس رضا عظیمی به زودی از سوی انتشارات مرسل شهرستان کاشان منتشر خواهد شد._

مدیرمسوول انتشارات مرسل با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب با پژوهشی علمی در حوزه کارآفرینی تلاش می‌کند تا راهکارهای صحیح و شیوه‌های علمی کارآفرینی و کسب و کار را ارایه دهد.

حسینعلی پورمدنی افزود: این اثر با رویکرد علمی و عملی در زمینه‌های مدیریتی، صنعتی و آموزشی بر اساس سر فصل درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی تالیف شده است.

وی با بیان این‌که در نگارش این کتاب سعی بر آن بوده که با بیان روان مطالب به صورت علمی و دقیق، ارتباط و پیوستگی مطالب نیز حفظ شود گفت: تلاش شده است تا مخاطب با مطالعه کتاب، دانش و اطلاعات جامع و یکپارچه‌ای را در موضوع کارآفرینی کسب کند.

پورمدنی اظهار کرد: این کتاب در پنج فصل تدوین شده و در آغاز هر فصل، اهداف رفتاری آن ذکر شده، همچنین در پایان هر فصل، پرسش‌هایی برای ارزیابی فراگیران مطرح شده است.

وی با اشاره به برخی از موضوعات این کتاب، یادآور شد: مطالبی درباره تعاریف و اصول کارآفرینی، ویژگی‌های کارآفرینان، خلاقیت و نوآوری و طرح دیدگاه صاحبنظران، مسایل حقوقی و روش‌های تبدیل مشاغل کوچک به مشاغل بزرگ، وظایف مدیریت و نقش فناوری اطلاعات در توسعه کسب و کار، دیدگاه اسلام درباره کسب و کار بر اساس آیات و روایات در این کتاب گنجانده شده است.

به گفته مدیرمسوول انتشارات مرسل، کارآفرینی از مباحثی است که برای توسعه اقتصادی و اجتماعی از حدود چند دهه گذشته در دنیای تجارت و کسب و کار مطرح شده است و در آن فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و با بسیج منابع، به ایجاد کسب و کار جدید و پویا اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «کارآفرینی و طرح کسب و کار» در هفته آینده به همت نشر مرسل منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط