پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
انتشار «مواضع حق طلبانه امام علی (ع)» در کاشان

مدیر مسوول انتشارات مرسل شهرستان کاشان از انتشار کتاب «مواضع حق طلبانه امام علی (ع)» نوشته جلال پردل نوش‌آبادی در آینده‌ نزدیک خبر داد._

حسینعلی پورمدنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب شامل نکاتی درباره رفتارهای امام علی (ع)، نخستین امام شیعیان نسبت به چند موضوع مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: این کتاب درباره رابطه امام علی (ع) با مفاهیمی مانند حق، آزادی، عدالت، جنگ، حکومت، پیروان ادیان دیگر، خلفای سه‌گانه اهل غلو و چند مساله مهم دیگر بحث شده است.

پورمدنی با بیان این‌که در این اثر سعی شده تا مواضع رفتاری و عملی امام علی (ع) در معرض مطالعه مخاطب قرار گیرد گفت: خواننده این اثر می‌تواند پس از مطالعه عملا از رفتارها و برخوردهای این امام همام همراه با اندیشه‌ها و استدلال‌های مختلف آگاهی پیدا کند.

وی اظهارکرد: تلاش شده است در این اثر به امام علی (ع) بیشتر به عنوان یک الگو نگاه کنیم تا این‌که فقط به مدح و تعریف بسنده کرده باشیم.

به گفته مدیر مسوول انتشارات مرسل، نویسنده در کتاب تلاش کرده است تا از اظهارنظر‌های خودسرانه خودداری کند، مگر آن‌جا که لازم باشد خواننده خودش با مطالعه متن به آن‌چه لازم است برسد.

پورمدنی خاطرنشان کرد: این کتاب اکنون در مرحله امور فنی و چاپ است و به زودی از سوی نشر مرسل منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط