شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
«یاقوت» قم 8 کتاب در دست چاپ دارد

مدیر انتشارات «یاقوت» استان قم گفت: هشت کتاب در دست چاپ داریم که در روز‌های آتی وارد بازار کتاب می‌شوند.-

علی شیخیان‌ثابت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هرچند اکنون افزایش قیمت کاغذ، چاپ کتاب را دشوار کرده است اما با شمارگان پایین‌تر، چند کتاب را در دست چاپ داریم که در آینده نزدیک وارد بازار خواهند شد.

شیخیان ثابت گفت: «شکوه زندگی؛ خانواده در اندیشه‌های مقام معظم رهبری» نوشته احمد طهماسبی در 120 صفحه و شمارگان پنج هزار نسخه، «شیوه‌های جذب جوانان به نماز» از همین نویسنده در 102 صفحه و شمارگان پنج هزار نسخه، «این‌گونه تربیت کنیم» در 232 صفحه و شمارگان دو هزار و500 نسخه و «حجاب؛ صدفی بر گوهر وجود» در 100 صفحه و شمارگان سه هزار نسخه اثری دیگر  از احمد طهماسبی، از کتاب‌های در دست چاپ انتشارات یاقوتند.

وی اضافه کرد: یک کتاب در حوزه ادبیات هم زیر چاپ است که با عنوان «در هزار توی نمایشنامه‌نویسی» و در سه جلد به قلم سید جواد هاشمی‌نژاد، با هزار و500 صفحه و شمارگان هزار و 500 نسخه وارد بازار خواهد شد.

مدیر انتشارات یاقوت در پایان به سایر کتاب‌های در دست چاپ این انتشارات هم اشاره کرد و افزود: «فدک، حبه پیامبر(ص) به حضرت زهرا (س)» نوشته احمد حیدری در 120 صفحه و شمارگان دو هزار نسخه؛ «جرعه جام، گفت‌وشنودهایی با حضرت ولی‌عصر(عج)» در 135 صفحه و شمارگان دو هزار نسخه و «بزرگ‌مردان قرآنی» در 145 صفحه و دو هزار نسخه نوشته همین مولف، سایر کتاب‌های در دست چاپ یاقوت به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط