دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی خرمشهر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمشهر در استان خوزستان از برپایی نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب به مناسبته هفته کتاب در کتابخانه مرکزی اين شهر خبر داد.-

محمد جوروند با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف، علمی، دینی، تاریخی و... از دیروز (یکشنبه) آغاز شده است و به مدت 10 روز برپا خواهد بود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را از این نمایشگاه با تخفیف حداقل 25 درصدی از سوی ناشران خریداری کنند.

جوروند با اشاره به برپایی مراسم جشن بزرگ کتاب، اظهار کرد: این جشن در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام می‌شود و جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم از کتابخانه‌های عمومی گفت: در این هفته یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد تا عموم مردم در این روز به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌شوند.

به گفته جوروند، همچنین با هماهنگی امام جمعه شهرستان، در خطبه‌های نماز جمعه درباره اهمیت بحث مطالعه و کتابخوانی سخنرانی می‌شود و گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارایه خواهد شد.

وی در پایان افزود: علاوه بر مراسم جشن کتاب شهرستان، جشن بزرگ «مهدهای کودک» و «کتاب و کودک» نیز با محور ویژه‌برنامه‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط