چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۷
انتشار ترجمه قرآن به زبان اسپانیایی در دهه‌ مبارك فجر

رئیس مرکز ترجمان وحی از انتشار ترجمه قرآن‌کریم به زبان اسپانیایی همزمان با ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامي و به همت مرکز ترجمان وحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد نقدی، رئیس مرکز ترجمان وحی با اعلام خبر انتشار ترجمه قرآن به زبان اسپانيايي در بيست و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ترجمه قرآن به زبان اسپانیایی از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر آخرین مراحل چاپ را سپری می‌کند و تا چندی دیگر در بازار کتاب عرضه مي‌شود.

وي درباره ترجمه‌های در دست انتشار مرکز ترجمان وحي به سایر زبان‌ها افزود: تاکنون قرآن به بیش از 106 زبان در دنیا ترجمه شده‌ و از زمان تأسیس مرکز ترجمان وحی، ترجمه‌هایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، ترکی استامبولی، ترکی آذری و چینی منتشر شده‌است.

مدیر مسئول نشریه ترجمان وحی با اشاره به ترجمه‌های قرآن به سایر زبان‌ها از سوی مرکز ترجمان وحی ادامه داد: در اولویت دوم این مرکز، ترجمه قرآن به زبان‌های آلمانی، روسی، ژاپنی و اردو بود که ترجمه‌ قرآن به 2 زبان ژاپنی و اردو پس از ویرایش تا پایان سال منتشر مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين نقدی درباره انتشار ترجمه‌ قرآن به زبان‌های آلمانی و روسی گفت: مقدمات ترجمه به 2 زبان آلمانی و روسی فراهم شده‌ و هم‌اکنون ترجمه اسپانیایی بدون متن قرآن در مادرید منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها