دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
بخش کودک کتابخانه‌های «ملکان» تجهیز شد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان در استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته کتاب، بخش کودک کتابخانه‌های این شهرستان به امکانات و منابع مکتوب ویژه کودکان مجهز شد و رونق یافت._

ارسلان رحیم‌خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با بیان این‌که شهرستان ملکان دارای دو باب کتابخانه عمومی «ملکان» و «لیلان» است اظهار کرد: پیش از این بخش مجزای کودک در کتابخانه‌های ملکان فعال بود اما تلاش کردیم این بخش را به مناسبت هفته کتاب به امکانات، منابع آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان مجهز کنیم.

وی درباره برنامه‌های هفته کتاب این اداره گفت: در کتابخانه‌های شهرستان ملکان به ‌مناسبت هفته کتاب نمایشگاه تازه‌های کتاب برپاست. دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند ضمن بازدید از کتابخانه‌ها،رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درآیند. ثبت‌نام رایگان از 20 تا 25 آبان‌ماه در کتابخانه‌های ملکان صورت می‌گیرد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان بیان کرد: این اداره در هفته کتاب مسابقات کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را برگزار می‌کند و در پایان جوایزی به برگزیدگان هدیه می‌دهد.
وی عنوان کرد: همچنین به مناسبت این هفته در خیابان‌ها و میادین بزرگ شهر ملکان تابلوهای تبلیغاتی را با تصویری از کتابخانه‌ها و محتوای بیانات مقام معظم رهبری درباره کتاب نصب کرده‌ایم.

رحیم‌خانی با بیان‌ این‌که برای جلوگیری از تداخل هفته کتاب با ماه محرم، این اداره هفته کتاب را زودتر آغاز کرد، ادامه داد: جشن کتاب ملکان 20 آبان‌ماه در سالن فرهنگ و ارشاد این شهرستان با حضور امام جمعه ملکان، فرماندار، شهرداران، بخشداران، مسوولان شهرستان ملکان و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی ملکان اجرا شد. در این مراسم از اعضای انجمن کتابخانه‌ها، کتابداران برتر و اعضای فعال کتابخانه‌ها تجلیل کردیم.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط