دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی در کتابخانه‌های نیر به مناسبت ماه محرم

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر استان اردبیل از اجرای مسابقه کتابخوانی در ایام ماه محرم در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.-

علی میرزاپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر برای اجرای این مسابقه در مدارس و دانشگاه‌ها به طور گسترده‌ای تبلیغ کرده است. منابع مکتوب این مسابقه با همکاری رابطان فرهنگی در مدارس عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: سوالات این مسابقه را اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر تهیه و توزیع می‌کند و رابطان فرهنگی منابع آن را به علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه ارایه می‌دهند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر ستان نیر بیان کرد: تاکنون شهروندان نیری از این‌گونه مسابقات فرهنگی استقبالی مطلوبی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود استقبال از این مسابقه نیز خوب باشد.

وی درباره رابطان فرهنگی شهرستان نیر گفت: رابطان فرهنگ از میان دانش‌آموزان مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان به ویژه از مدارس هنرستان و شبانه‌روزی انتخاب می‌شوند و منابع مکتوب دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات و مطالعه سایر دانش‌آموزان را تهیه و از کتابخانه‌ها به شکل امانت جمعی دریافت می‌کنند و در زمان سررسید به کتابخانه تحویل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط