دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کتابخانه‌های سیار در آذربایجان شرقی به راه می‌افتند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز در استان آذربایجان شرقی از خرید سه دستگاه مینی‌بوس برای ایجاد کتابخانه سیار خبر داد.-

سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی کتابخانه‌های سیار را برای تمامی مناطق این استان خریداری کرده است. اکنون این کتابخانه‌ها در مرحله تجهیز، شماره‌گذاری و سامان‌دهی قرار دارند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با تخصیص اعتبار و هماهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه‌های سیار تا پایان امسال کتاب‌رسانی را آغاز کند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز بیان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی در مرحله نخست سه دستگاه مینی‌بوس خریداری کرد اما برای ارایه بهتر خدمات کتاب‌رسانی دست‌کم به پنج دستگاه مینی‌بوس دیگر نیاز دارد.

آقایی با بیان این‌که «مدتی است در برنامه زنده رادیویی استان آذربایجان شرقی کتابخانه‌های این استان معرفی و درباره منابع و مشخصات این اماکن فرهنگی اطلا‌ع‌رسانی می‌شود» گفت: این برنامه درمرحله نخست، اطلاع‌رسانی را از کتابخانه‌های شهرستان تبریز آغاز کرده است و در مراحل بعدی، کتابخانه‌های سایر شهرستان‌ها را معرفی می‌کند. 

وی در پایان از اجرای نمایشگاه موضوعی کتاب به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) در کتابخانه‌های بزرگ شهرستان تبریز خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط