دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
برپايي نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته پژوهش در کبودراهنگ

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در استان همدان از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع تازه‌های پژوهش خبر داد.-

سیدجواد معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: این نمایشگاه‌‌ به مناسبت هفته پژوهش از 25 تا 30 آذر در تمامی کتابخانه‌های عمومی این منطقه برپا خواهد بود.

وی با بیان این‌که هدف از اجرای این نمایشگاه‌ها آشنایی با کتاب‌های علمی، پژوهشی و به‌روز است، ادامه داد: با اطلاع‌رسانی گسترده درباره هفته پژوهش در سطح شهرستان کبودراهنگ، تاکنون استقبال خوبی از تازه‌های پژوهشی کتابخانه‌ها انجام شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ درباره دریافت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها بیان کرد: شهرداری شهرهای کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو در پرداخت سهم کتابخانه‌ها همکاری خوبی با اداره کتابخانه‌های عمومی این منطقه دارند.

وی افزود: «علی اصغر خلیلی» شهردار شهر کبودراهنگ نیز برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهر تلاش‌های فراوانی کرده و تاکنون حدود 70 درصد سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها بابت 9 ماه نخست امسال را پرداخت کرده است.

معینی در پاسخ به این سوال که «آیا کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ به مناسبت شب یلدا ویژه‌برنامه خاصی دارند؟» عنوان کرد: در کتابخانه‌های این شهرستان ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت شب یلدا اجرا نمی‌شود اما درنظر داریم ساعت کاری کتابخانه «شهید اشرف اصفهانی» در شب یلدا از 19 و 30 دقیقه به 21 و 30 دقیقه افزایش دهیم.

شب یلدا طولانی‌ترین شب سال و 30 آذر در تقویم شمسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط