دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کاروان قصه‌گویی کانون به مناطق زلزله‌زده قاین می‌رود

کاروان قصه‌گویی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی به زودی به روستاهای زلزله‌زده این استان اعزام خواهند شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پی‌گیری این برنامه در حین بازدید ناصر ضرابی، مشاور مدیرعامل کانون و دبیر مجمع همکاری‌های فرهنگی، هنری از مناطق زلزله‌زده از سوی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی پیشنهاد شد.
 
به گفته‌ صمدی، این برنامه از نخستین فعالیت‌های پیش‌‌بینی شده کانون برای امدادرسانی فرهنگی در مناطق زلزله‌زده این استان است و کانون خراسان‌جنوبی با توجه به شرایط زندگی کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله‌زده و برای جبران نیاز‌ها و کمبودهای فرهنگی این کودکان به نحو مناسبی برنامه‌ریزی خواهد کرد.
 
در همین حال مشاور مدیرعامل کانون که از مناطق زلزله‌زده زیر کوه قاین بازدید می‌کرد برنامه‌ریزی برای امداد‌های فرهنگی را یک حکم اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد.
 
ناصر ضرابی طی سفری دو روزه از مناطق زلزله‌زده روستاهای حسین‌آباد، عباس‌آباد، شاج، زردان، و کبودان بازدید کرد.
 
وی در این بازدید در جمع اعضای شورای فرهنگی کانون استان گفت: تجربه‌های گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق آسیب دیده از زلزله در شهر‌های گلباف، بم، زیرکوه قاین و آذربایجان شرقی نشان داده اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند تا حدود زیادی به کودکان و نوجوانان برای بازگشت به زندگی کمک کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط