چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
رونمایی از 3 کتاب در نمایشگاه استانی خوزستان

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از رونمایی سه کتاب همزمان با هفتمین نمایشگاه کتاب این استان خبر داد.-

مسعود حمید‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «خاطرات و نوحه‌های حاج صادق آهنگران» یکی از این آثار به شمار می‌آید که قرار است با حضور نویسنده رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب «شور شیدایی» اثری از حجت‌الاسلام والمسلمین محقق که شرحی بر دعای کمیل است نیز در یکی از روزهای برپایی نمایشگاه معرفی خواهد شد.

حمیدنژاد با اشاره به سومین کتابی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود، گفت: رونمایی از کتاب «مناظرات» اثری از آیت‌الله سید علی شفیعی، یکی دیگر از برنامه‌های نمایشگاه است.

وی اظهارکرد: این کتاب در پاسخ به برخی شبهات درباره تشیع نگاشته شده است و در آن به مسائلی چون تحلیل مساله ازدواج موقت، فلسفه عزاداری برای امام حسین (ع)، بدعت، مساله تقلید و امامت اشاره و به سوالات مخاطبان در این زمینه‌ها پاسخ داده شده است.

حمیدنژاد همچنین از برپایی شب شعر و شب داستان‌گویی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و افزود: در این مراسم‌ شاعران و نویسندگان محلی خطه خوزستان، آثارشان را قرائت می‌کنند. 

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان 26 دی تا دوم بهمن ماه در فضایی به وسعت سه هزار و 200 مترمربع برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط