دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
آغاز عملیات ساخت بزرگترین کتابخانه بابل

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل مازندران از احداث بزرگترین کتابخانه این شهرستان با زیربنای ۴چهارهزار و 500 متر مربع خبر داد.-

هابیل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی استان مازندران که به‌تازگی به ریاست سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران تشکیل شد، تغییر زیربنای کتابخانه مرکزی شهرستان بابل بر اساس نقشه راه توسعه فضای کتابخانه این شهرستان را بر مبنای افق ایران ۱۴۰۴، از دو هزار و ۳۰۰ به متراژ چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع به تصویب رساند.

طهماسبی اضافه کرد: تصمیم احداث این پروژه از سال ۱۳۸۸ از سوی انجمن کتابخانه‌ها گرفته و به تازگی کلنگ آن به زمین زده شد اما به دلیل قطعی نشدن متراژ نهایی آن، تاکنون عملیات ساخت و ساز کتابخانه آغاز نشده بود.

وی افزود: دو میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است که حدود نیمی از هزینه‌ها را پاسخ‌گو خواهد بود. نیم دیگر هزینه‌های این پروژه نیز از سوی خیران استان تامین خواهد شد.

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل در پایان گفت: اگر اعتبارات به موقع برسد و کارها بدون وقفه انجام شود، اواخر سال ۱۳۹۳ این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط