جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
روستای «دلند» گلستان صاحب کتابخانه می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامیان استان گلستان از افتتاح کتابخانه حاج رجبعلی عطری در روستای دلند این شهرستان در 21 بهمن ماه خبر داد._

وحید صادقلو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: این کتابخانه با مساحت 150 مترمربع و اعتبار 25 میلیون تومانی از سوی چند خیُر گلستانی از جمله سید مرتضی حسینی‌مقدم و حاج حسین حسینی‌مقدم ساخته شده است. 

وی اضافه کرد: این کتابخانه در کنار مسجد روستا احداث شده و چهار هزار جلد کتاب شامل دو هزار جلد کتاب اهدایی از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و دو هزار جلد کتاب اهدایی از سوی اهالی روستا در آن قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت آنلاین و مکتوب در این دهه گفت: از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب «وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی(ره)» برگزار شده است.
 
صادقلو با بیان این‌که نمایشگاه تازه‌های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در تمامی کتابخانه‌های شهرستان برگزار می‌شود افزود: در کتابخانه‌ها از 500 تا هزار جلد کتاب به نمایش گذاشته شده است. 

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برگزاری مسابقه داستان‌نویسی عنوان کرد: این مسابقه با همکاری کانون ترنم نور و با موضوع «انقلاب ما انفجار نور بود» برای همه رده‌های سنی برگزار می‌شود.
 
این مقام مسوول همچنین از جانمایی کتابخانه روستای «توران ترک» در این ایام خبر داد و افزود: این کتابخانه نیز 200 مترمربع مساحت دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌‌رسد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط