شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
عرضه 220 میلیون تومان بن خرید کتاب در 4 روز نخست

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم از فروش دو میلیارد و 200 میلیون ريال در چهار روز نخست این نمایشگاه خبر داد.-

حمید خرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه در مجموع مبلغ پنج میلیارد ريال بن خرید کتاب عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه آثار با تخفیف 40 درصد به فروش می‌رسند و امسال هر طلبه می‌توانند 500 هزار ريال بن خرید کتاب دریافت کند.

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم در ادامه گفت: با وجود افزایش بهای کاغذ و تاثیر آن بر بهای نهایی کتاب، استقبال طلاب و مخاطبان نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه دور از انتظار بوده است و ما تاکنون با حضور فراوانی مخاطبان نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو شده‌ایم.

خرمی عنوان کرد: گستردگی این استقبال سبب شده است که توان ما به انجام برنامه‌های عادی نمایشگاه محدود شود. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد تا روزهای پایانی برنامه‌های جانبی را در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برگزار کنیم.

وی درباره برنامه‌های آتی نمایشگاه‌های کتاب استان قم عنوان کرد: با توجه به پتانسل و مخاطبانی که نمایشگاه‌های کتاب در استان قم دارند، امیدواریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سال نمایشگاه‌ها استانی کتاب و تخصصی کتاب حوزه را با شکوه‌تر از سال‌های پیشین اجرا کنیم.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه واقع در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم از سه‌شنبه(هشتم اسفندماه) تا سه‌شنبه(15 اسفندماه) در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان و حوزویان سراسر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط