شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
استقبال کودکان مهدهای کودک شوش از سومین کاروان کتابخانه صبا

سومین کاروان کتابخانه صبا فردا (یکشنبه، 13 اسفند) به شهرستان شوش می‌رسد. قرار است کودکان و خردسالان مهدهای کودک در این مراسم حضور داشته باشند._

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کاروان فردا از ساعت 7 تا 13 در باغ موزه شهر شوش حضور پیدا می‌کند.

فاطمه دیناروند افزود: مردم شهر شوش می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به باغ موزه شهر بیاورند و به کاروان کتابخانه صبا بدهند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در حاشیه این مراسم اظهار کرد: قرار است نیروهای انتظامی و بسیج کتاب‌های خود را به صورت نمادین به این کاروان اهدا کنند.

دیناروند با اشاره به حضور طلاب حوزه علمیه در این مراسم عنوان کرد: همچنین جمعی از طلاب نیز کتاب‌های اهدایی خود را به همراه اعضای بسیج هنرمندان،‌ دانشجویان و دانش‌آموزان به این کاروان اهدا خواهند کرد.

کاروان کتابخانه صبا پس از شوش، از شهرهای مسجد سليمان، اهواز، آبادان و خرمشهر نیز عبور می‌کند و عازم مقصد نهایی خود در دشت آزادگان خواهد شد.

طرح کاروان کتابخانه صبا كه پيش از اين دوبار در جزيره تنب بزرگ و همچنين روستاي مرزي رباط در استان خراسان شمالي نيز انجام شده بود، با ميزباني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، همكاري شبكه يك سيماي جمهوري اسلامي ايران و با هدف احداث كتابخانه عمومي در مناطق محروم كشور انجام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها