دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
نشر مولی با کتاب‌های جدید به نمایشگاه می‌آید

مدیر روابط عمومی و مدیر فروش انتشارات مولی از عرضه آثار جدید این مرکز در حوزه عرفان اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.-

بابک مفیدپور در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: کتاب «عرفان شیعی: پژوهشی در باب زندگی و اندیشه سید حیدر آملی» نوشته خنجر علی حمیه با ترجمه سید ناصر طباطبایی از جمله این آثارست. کتاب «11 رساله در وحدت وجود» نیز که به تازگی منتشر شده، شامل 11 مقاله از 11 نویسنده برجسته‌ای است که درباره وحدت وجود در عرفان اسلامی کار کرده‌اند و سید ناصر طباطبایی آن را ترجمه کرده است.

وی افزود: همچنین جلد چهارم کتاب «عرایض‌البیان» نوشته روزبهان بقلی با ترجمه علی بابایی برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شود. جلد چهارم از این مجموعه به تفسیر سوره‌های قرآن کریم از سوره حج تا سوره شعرا اختصاص دارد. 

به گفته مفید‌پور، دو کتاب «کتاب‌الوجود» و «وجود‌الحق و خطاب الصدق» نوشته عبدالغنی نابلسی با ترجمه ناصر طباطبایی، از دیگر آثار جدید این مرکز است که امسال در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به عرضه کتاب «قدرت، سیاست و مذهب در عصر تیموری» نوشته «فوربسمند» با ترجمه حسن اسدی، گفت: کتاب‌های جدید دیگری نیز با تالیف یا ترجمه مرحوم محمد خواجوی در این نمایشگاه ارایه می‌‌شوند که از آن جمله می‌توان به چاپ چهارم کتاب «اسرار ‌آیات» و کتاب «تذکره محمد خبوشانی» اشاره کرد. 

مدیر روابط عمومی انتشارات مولی اضافه کرد: همچنین کتاب‌های «کمالات الهیه در صفات محمدیه» نوشته عبدالکریم جیلی با ترجمه مرحوم محمد خواجوی و «تذکره ربیع‌الدین علی لالا غزنوی» نوشته علی لالاغزنوی با تصحیح مرحوم محمد خواجوی، از دیگر آثاری به شمار می‌آیند که در این نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار داده خواهند شد.

وی در پایان به دو کتاب جدید دیگر این نشر اشاره کرد و ادامه داد: کتاب «مشاعر ملاصدرا» با ترجمه غلامحسین آهنی و «انیس‌العارفین» نوشته شاه قاسم انوار با ترجمه حسن نصیری جامی نیز از سوی نشر مولی به تازگی منتشر شده‌اند و در نمایشگاه کتاب سال جاری عرضه می‌شوند.

بیست ‌و ‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط