چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
مؤسسه مطالعات گوهریان با 44 عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب می آید

موسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان با 44 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد.-

محمد ابراهيم گوهریان، مدیر موسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این موسسه که فعالیت خود را از سال 1360 آغاز کرده است، مجموعه تازه‌های نشر خود را که توسط ناشران معتبر منتشر شده‌اند، در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌کند. 

وی افزود: این موسسه تاکنون14 عنوان کتاب در زمینه «تجارت در هزاره سوم» تدوین کرده که از سوی انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده‌اند و در غرفه این انتشارات عرضه می‌شوند. کتاب‌های «بازاریابی جهانی»، «بازاریابی از طریق وب»، «بازاریابی خدمات»، «بازاریابی صنعتی»، «علائم تجاری در آسیا»، «راهنمای تجارت جهانی»، «مهارت‌های مذاکره»، «فروش حرفه‌ای»، «مهندسی مجدد فروش»، «گردشگری بین‌المللی»، «تجارت از طریق اینترنت»، «مبادله الکترونیکی داده‌ها» و «اصول تنظیم قراردادهای صادراتی و مدیریت بازاریابی خدمات» از کتاب‌های این مجموعه‌اند.

محقق و صاحب طرح «دانشنامه بزرگ تجارت جهانی» با اشاره به این که کتاب «فروش حرفه‌ای و گردشگری بین‌المللی» به چاپ پنجم رسیده‌ و از آثار برگزیده این مجموعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: 21 عنوان کتاب از مجموعه تجارت جهانی و یک عنوان کتاب روانشناسی به نام «موفقیت واقعی» از دیگر آثار این موسسه است که در غرفه انتشارات نسل نواندیش عرضه خواهد شد. 

وی گفت: «مذاکره هوشمندانه»، «فروش تلفنی به همه»، «تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید»، «فروش به شرکت‌های بزرگ»، «فروش از راه دور»، «فروشنده پیشرو»، «اصول مذاکره»، «درس‌ها و ماجراهای فروش»، «100 پیشنهاد برتر فروش»، «بازی مذاکره»، «هنر چانه‌زنی»، «مذاکره تنها راه موفقیت در تجارت و زندگی»، «مذاکره برای کسب سود»، «رازهایی از قدرت مذاکره»، «برهم زدن معامله فروش»، «همه چیز درباره فروش»، «مدیریت خدمات مشتری»، «هنر موفقیت در ارایه محصول»، «فروشنده نخبه»، «روش ترغیب مشتریان(جدید)»، «مهارت‌های فروش موفق(جدید)» از کتاب‌های این مجموعه‌اند. 

گوهریان بیان کرد: سه عنوان کتاب از انتشارات کتاب گوهریان نیز با عناوین «شاد بودن»، «راحت باش گیر نَده» و «کلیدهای طلایی موفقیت» در غرفه انتشارات نسل نواندیش ارایه می‌شوند. 

کارشناس رشته مدیریت بازرگانی افزود: همچنین غرفه چاپ و نشر بازرگانی سه کتاب «مدیریت صادرات غیرنفتی»، «مدیریت بازاریابی صادرات» و «فنون مذاکرات تجاری (راهنمای کاربردی)» را به نمایش می‌گذارد. 

مترجم کتاب‌های حوزه بازاریابی و مدیریت درباره سایر کتاب‌های موسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان اظهار کرد: کتاب «بازاریابی گردشگری» در غرفه دفتر پژوهش‌های فرهنگی و کتاب «راهنمای مسافران تجاری(جدید)» نیز در غرفه انتشارات میدانچی عرضه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط