شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
ارایه 450 عنوان کتاب نشر نیستان در مصلای امام خمینی(ره)

انتشارات «نیستان» 450 عنوان کتاب را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان خود ارایه می‌کند. 150 عنوان این آثار در حوزه دین نوشته شده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ششمين جلد از مجموعه هفت جلدی سلسله مباحث پيامبر‌شناسی با نام «سلوك فردی» تأليف سيد‌مجتبی حسينی در نمایشگاه عرضه خواهد شد. 

اين مجموعه از هفت كتاب با عنوان‌های «معرفت و محبت»، «خلقت تا بعثت»، «بعثت تا رحلت»، «معراج»، «وحی، تجربه نبوی و خاتميت» و «سلوك فردی» تشکیل شده و جلد آخر آن نيز «سلوك اجتماعی» نام دارد که اکنون از سوی مولفش در حال نگاشته شدن است. 

از دیگر آثاری که از سوی انتشارات نیستان در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد، می‌توان به کتاب «درخت سوخته در باران» اشاره کرد. در این اثر که به قلم ناصر حامدی نوشته شده، بخش‌هایی از دعای ابوحمزه ثمالی به نظم درآمده است. 

همچنین ترجمه «مناجات شعبانیه»، «دعای ندبه» و «دعای عرفه» به قلم سید مهدی شجاعی در قطع جیبی از سوی این نشر ارایه خواهد شد. 

انتشارات نیستان از زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال گذشته تا نمایشگاه امسال تعداد 40 عنوان چاپ نخست و 65 عنوان تجدید چاپی را روانه بازار کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «نامیرا»، «خدا کند تو بیای»، «کمی دیرتر» و «کشتی پهلوگرفته» اشاره کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یازدهم تا بیست‌ و یکم اردیبهشت ‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط