یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
ارایه تسهیلات ویژه برای مخاطبان استانی و شهرستانی نمایشگاه کتاب تهران

انوشیروان پیشدار، معاون فرهنگی – هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان این‌که محتوای نمایشگاه کتاب تهران به گونه‌ای است که همه اقشار جامعه از سراسر کشور می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، گفت: ارایه تسهیلات ویژه‌ای برای مخاطبان استانی و شهرستانی با هدف بهره‌مندی همگان از این نمایشگاه ضرورت دارد.-

پیشدار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد:‌ نمایشگاه کتاب تهران به دلیل اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به صورت مستمر در مدت 10 روز یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نتایج حاکی از این مطلب‌اند که در دوره‌های مختلف برگزاری این نمایشگاه، مجموع آثار ارایه شده هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی از سطح بالایی برخوردار بودند. این موضوع به ضرورت و اهمیت برپایی این نمایشگاه می‌افزاید.

معاون فرهنگی – هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان همچنین به برپایی نمایشگاه کتاب تهران در مکان مناسب‌تر اشاره کرد و گفت: در صورتی که این رویداد بزرگ فرهنگی در مکان مناسب نمایشگاهی برگزار شود، تاثیرات بیشتری را به همراه خواهد داشت. 

پیشدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «ترویج فرهنگ مطالعه» گفت: نمایشگاه کتاب تهران بستر مناسب و فرصت مغتنم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی به شمار می‌آید. این امر مستلزم در دسترس بودن کتاب‌ها و عرضه آن‌ها به بهای اندک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط