دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
«حبس سکوت» کاکایی راهی نمایشگاه کتاب شد

مجموعه غزل‌های عبدالجبار کاکایی در کتابی با نام «حبس سکوت» منتشر و راهی نمایشگاه کتاب شد. وی گفت که این کار حاصل سروده‌های چهار سال من با مضامین اجتماعی است و اشعار فردی در آن کمتر دیده می‌شود.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این شاعر گفت: مجموعه شعر «حبس سکوت» مجموعه غزل‌های من است که در نمایشگاه کتاب از سوی نشر فصل پنجم توزیع می شود.

وی افزود: اغلب شاعران نسل ما شعرهای آرمانی و اجتماعی سروده‌اند و در آثارشان کمتر شعرهای عاشقانه و فردی دیده می‌شود. این کار هم حاصل سروده‌های چهار سال اخیر من بوده و شامل غزل‌هایی اجتماعی است. 

بخشی از شعر پشت جلد این کتاب این‌گونه است: من با توام/ نه من که تمام سکوت‌ها/ بی اعتنا به خط کشی عنکبوت‌ها.» 

شاعر «سال‌های تاکنون» گفت: مجموعه شعر «بی چتر و بارانی» که سال قبل توسط نشر شانی منتشر شد در نمایشگاه کتاب امسال تجدید چاپ می شود. مجموعه شعر دیگرم با نام «با تو این ترانه‌ها شنیدنی است» نیز سال گذشته(1391)، نشر فصل پنجم به چاپ رساند. این کتاب در نمایشگاه امسال کتاب به چاپ دوم می‌رسد. 

کاکایی متولد شهرستان ایلام است. «آوازهای واپسین»، «زنبیلی از ترانه»، «بررسی تطبیقی شعر پایداری ایران و جهان»، «مرثیه روح»، «حتی اگر آیینه باشی»، «نگاهی به شعر معاصر ایران» و «گزیده ادبیات معاصر»(گزیده شعر) از آثار اوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها