سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر امروز (10 اردیبهشت) با حضور محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری ساعت 17 و 30 دقیقه افتتاح می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی (بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران) افتتاح می‌شود.

در این مراسم سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی، رییس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و جمعی از مسوولان و مقامات کشوری و لشکری نیز حضور دارند.

علی اسماعیلی، رییس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ابتدای این آیین، گزارشی از عناوین فعالیت‌ها و برنامه‌های این دوره از نمایشگاه کتاب تهران ارایه می‌دهد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب؛چشمه جوشان دانایی» از فردا (11 اردیبهشت) در مصلای امام خمینی(ره) به مدت 10 روز از ساعت 9 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود. این نمایشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت 21 برپاست. 

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار این دوره از نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.tibf.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط