دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
فردوسی‌پور به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر مسابقات فوتبال و مجری برنامه 90 که کتاب جامع فوتبال با ترجمه وی سال گذشته در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد، یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه هفته جاری در غرفه انتشارت بهشت در نمایشگاه کتاب تهرن‌ حضور خواهد یافت.-

محمدرضا محبی آشتیانی، مسوول غرفه انتشارت بهشت با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب فوتبال امسال هم پرفروش‌ترین اثر انتشارات بهشت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و حضور فردوسی‌پور در غرفه این انتشارت می‌تواند برای علاقه‌مندان به آثار ورزشی قابل توجه باشد.
 
کتاب جامع فوتبال نوشته «دیوید گلدبلات» با ترجمه و بازنویسی عادل فردوسی‌پور سال گذشته در بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و با استقبال گسترده‌ای از سوی مراجعان به این نمایشگاه روبه‌رو شد.
 
در این کتاب مطالبی مانند نحوه پیدایش فوتبال، تیم‌های ملی همه‌ کشورهای دنیا، باشگاه‌های فوتبال سراسر جهان، بررسی همه‌ جام‌های جهانی و مسابقات جام ملت‌های قاره‌های مختلف، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و قواعد و قوانین این ورزش به چشم می‌خورد. 

بخش‌هایی از کتاب جامع فوتبال هر شب در برنامه «کتابی که برای شما می‌خوانیم» از شبکه ورزش صدای جمهوری اسلامی ایران توسط جهانگیر چراتی روخوانی می‌شود. 

غرفه انتشارات بهشت در طبقه همکف شبستان، راهرو 27 شماره 23 واقع شده است. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط