چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
بازدیدکنندگان با بُن کتاب می توانند از محصولات سالن نشر الکترونیک خرید کنند

عموم مردم می توانند با استفاده از بُن خرید کتاب یا کارت های الکترونیکی خرید کتاب نسبت به تهیه محصولات فرهنگی ارایه شده در سالن نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام کنند.-

محمدصادق افراسیابی، مدیر کمیته نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حمایت از کتاب هایی که در قالب نرم افزارهای چندرسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه و سایت های اینترنتی در سالن نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده اند، با نظر علی اسماعیلی، رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران این فرصت فراهم شده است تا عموم مردم بتوانند با استفاده از بُن خرید کتاب یا کارت های الکترونیکی خرید کتاب از محصولات عرضه شده در این سالن خریداری کنند.

وی ادامه داد: به دلیل این که نرم افزارهای چندرسانه ای و نرم افزارهای تلفن همراه هزینه های مربوط به خرید محصولات را کاهش می دهند و ابزارهای تعاملی، جستجو و هوشمند را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند، استقبال از سالن نشر الکترونیک این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بسیار چشمگیر است.

مدیر کمیته نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیح داد: 119 شرکت فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، دو هزار و 428 عنوان نرم افزار، پنج کتابخانه دیجیتال و پنج شرکت فعال در عرصه فناوری های نوین در سالن نشر الکترونیک این دوره از نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

افراسیابی در پایان گفت: سالن نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خیابان های 17 و 18 جنب خیابان قنبرزاده واقع شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «کتاب؛ چشمه جوشان دانایی» تا شنبه (21 اردیبهشت) در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط