شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
منتخبان کتاب سال حوزه زودتر از سال‌های گذشته معرفی می‌شوند

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه در استان قم از برپایی زودهنگام مراسم اختتامیه این همایش خبر داد و گفت: فراخوان دریافت آثار همایش کتاب سال حوزه از اسفندماه عرضه شده است و در نظر داریم منتخبان این دوره از همایش را یک ماه زودتر از سال‌های گذشته معرفی کنیم.-

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: این اقدام برای جلوگیری از تداخل برنامه‌های این دوره کتاب سال حوزه با روزهای پایانی سال 1392 و جمع‌بندی زودتر کارهاست. 

وی با بیان این‌که «شرایط حضور آثار در پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه مانند سال‌های گذشته است» افزود: آثاری که برای نخستین‌بار در سال 1391 منتشر شده‌اند یا پایان‌نامه‌هایی که در 1391 داوری شده‌اند، می‌توانند در این همایش شرکت داده شوند.

حجت‌الاسلام حقی در ادامه از اضافه شدن گروه داوری جدید به سایر گروه‌های داوری تعریف شده، خبر داد و اظهار کرد: سال‌های گذشته آثار ارسالی به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه در 15 گروه داوری شدند اما امسال کوشیدیم گروه فلسفه و کلام را به دو گروه مجزا تبدیل و داوری کنیم.

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه با بیان این‌که «تا هفته پیش حدود 300 اثر را دریافت کردیم» عنوان کرد: برای اتقان بیشتر داوری، شورای علمی همایش پیشنهادهایی را به دبیرخانه علمی همایش کتاب سال حوزه ارایه کرده است و احتمالا مراحل جدیدی را برای داوری اعمال کنیم.

وی با اشاره به این‌که علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا پایان خردادماه به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند، افزود: معمولا زمان داوری آثار  چهار ماه به طول می‌انجامد. امسال در نظر داریم مراسم معرفی منتخبان و اختتامیه همایش کتاب سال حوزه را در روزهای پایانی دی‌ماه یا ابتدای بهمن‌ماه برگزار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط