«رازهای بزرگ آمازون» در قالب کتابی از سوی علیمحمد آقا زمانی منتشر شد. این کتاب درسهایی از موفقیت برترین خردهفروشی اینترنتی را در خود جای داده است.-
آقازمانی افزود: کتاب «رازهای بزرگ آمازون»، در واقع اهتمامی مقدماتی برای معرفی ظرفیتها، موفقیتها و رفتار سازمانی کسب و کار دیجیتالی یکی از بزرگترین خرده فروشیهای دنیای وب است.
کتاب نیز تلاش دارد جنبههای مختلف اقتصادی، بازرگانی و اطلاعرسانی و نیز مشتریمداری، رفتارهای کسب و ادغام و توسعه کسب و کار یکی از بزرگترین کارآفرینان دیجیتال (Digital entrepreneurship) را به مخاطب معرفی کند.
مولف ادامه داد: برخی درسهایی که از کسب و کار آقای جف بزوس، موسس سایت آمازون میتوان فرا گرفت، درسهایی ساده اما مهم برای توسعه تجارت الکترونیک در سرزمین دیجیتال است که مانند یک راز، میتواند نقش مهمی در ارتقای آگاهی فعالان کسب و کار الکترونیکی در ایران داشته باشد.
کتاب «رازهای بزرگ آمازون»، درسهایی از موفقیت برترین خرده فروش اینترنتی است، که برای نخستین بار در بازار نشر کشور، به موضوع کسب و کار بزرگترین خردهفروش دنیای وب میپردازد.
این کتاب کوششی پژوهش محور دارد و توسط یکی از محققان حوزه جامعه اطلاعاتی ایران که تلاش کرده است تا زوایای مختلف کسب و کار موفق سایت آمازون را به خواننده فارسی زبان معرفی کند، به رشته تحریر درآمده است.
مولف این کتاب، موضوع کسب و کار سبز و توسعه پایدار را به عنوان راهبرد جدید کسب و کارهای موفق عرصه وب در دهکده جهانی امروز مورد واکاوی قرار داده و بر اهمیت خلاقیت و نوآوری دیجیتالی در پیشبرد اقتصاد دیجیتالی تاکید کرده است. موضوعی که با مثالهای فراوانی در این کتاب همراه شده است .
کتاب «رازهای بزرگ آمازون» از سوی نشر ناقوس در 168 صفحه و با شمارگان هزار نسخه و به قیمت هفتهزار و 500 تومان در اختیار علاقهمندان رازهای موفقیت در دنیای اینترنت قرار گرفته است.
نظر شما