یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
نخستین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی استان یزد برگزار می‌شود

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت هفته بزرگداشت مرحوم مهدی آذریزدی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب دانش‌آموزی را در این استان برگزار می‌کند.-

محمدرضا کلان، مسوول برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کتاب دانش‌آموزی استان یزد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های فاخری که توسط ناشران برجسته سراسر کشور در حوزه کودک و نوجوان منتشر شده‌اند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: همچنین این نمایشگاه محلی برای عرضه کتاب‌‌های مرحوم مهدی آذریزدی که توسط انتشارات امیرکبیر راهی بازار نشر شده‌اند، خواهد بود.
 
مسوول برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب دانش‌آموزی استان یزد توضیح داد: در این نمایشگاه حدود دو هزار عنوان کتاب با موضوع‌‌های مختلف مذهبی، آموزشی، زندگینامه امامان معصوم(ع)، فرهنگی، داستان، شعر، رمان، دایرة‌المعارف‌های عمومی و زندگینامه شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی ارایه می‌شود.

کلان با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اظهار کرد: اداره ارشاد استان یزد تصمیم دارد در این نمایشگاه از کتاب «قند و عسل» مرحوم آذریزدی رونمایی کند. همچنین برگزاری حدود 6 نشست و کارگاه آموزشی با حضور مولفان، نوقلمان، کارشناسان و مربیان آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه محسوب می‌شود. 

وی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب دانش‌آموزی استان یزد چهارشنبه (12 تیر) در دبیرستان ماندگار ایرانشهر افتتاح می‌‌شود و تا پنجشنبه (20 تیر) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط